Hello from Ewa (Poland)


11063782_912198185493248_202744027907170146_n

My name is Ewa and I’m from Poland. I came to Krasnojarsk for 9 months to work as a EVS* volunteer in Interra. I’m 25 years old and I’m skiing and windsurfing instructor. I like sports, traveling, working with kids and much more. So if you want to know me better, come and have a talk with me:)
I’m interested in Russian culture, way of life and cuisine ( I love soljanka^^).
I was in Krasnojarsk last October, for a Russian-Polish youth exchange POZNAJ SĄSIADA – POZNAJ SIEBIE / polsko-rosyjska wymiana młodzieży/ Узнай соседа- познай себя», but it was only 10 days, which wasn’t enough to see and understand what does it mean: Siberia.

I would like to know how non-governmental organization works, improve my Russian skills and the most important: learn how projects are created from ‘nothing to something’.

Cześć,
Mam na imię Ewa i jestem z Katowic. Przyjechałam do Krasnojarska na 9 miesięcy, żeby pracować jako wolontariusz EVS* w organizacji pozarządowej Interra. Mam 25 lat i na co dzień pracuję jako instruktor narciarstwa i windsurfingu. Lubię uprawiać sport, podróżować, pracować z dziećmi i wiele więcej. Jeśli chcecie poznać mnie lepiej to napiszcie:).
Jestem zainteresowana rosyjską kulturą i kuchnią ( lubię soljanke^^).
Pierwszy raz w Krasnojarsku byłam w zeszłym roku w październiku na polsko– rosyjskiej wymianie młodzieżowej “Poznaj sasiada- poznaj siebie/Узнаи соседа – познаи себя”. Wymiana trwała 10 dni, które tylko rozbudziły mój apetyt na Rosje i zdecydowanie nie wystarczyłyżeby zobaczyć i zrozumieć, co to jest : dzika Syberia.
Biorąc udział w tym wolontariacie chciałabym się nauczyć jak pracują organizacje pozarządowe, jak stworzyć projekt, oraz oczywiście polepszyć swój język rosyjski. 

Leave a Reply

