Can I be an artist?

KRasdam

From 4-16th August Interra has been providing a project “KrasDam“. This is an artistic project with creative youth from Germany- Potsdam with organization Kunstwerk.
At the beginning I thought: Me? Being a participant in art-festival? What am I supposed to do? 
Im not an artist…. Well, all my life I had a complex. I thought I don’t have any artistic talent. Only here I realized that in art there is no frames, limits, certain styles. Maybe it’s not a big deal, but for me it was a huge step. Participants embrace me with open hands, and for the very first time I felt like an artist.
That’s why I appeal to all: Don’t be shy! Everybody can create!

Stolb i Krasdam

KRSN

i2Fn3VhXkEUMogę być artystką?
Od 4-16 sierpnia Interra przeprowadza projekt “KrasDam” w którym mam przyjemność uczestniczyć. Jest to projekt artystyczny z twórczą młodzieżą z Niemiec- Poczdamu z organizacją Kunstwerk.
Na początku myślałam: Ja? Będę brała udział w projekcie artystycznym? A co ja tam będę robić? Przecież mam dwie lewe ręce… Otóż całe życie miałam kompleks z powodu ograniczonego (jak dotychczas myślałam) talentu plastycznego. Dopiero tutaj zrozumiałam, że w sztuce nie ma żadnych schematów, ram, limitów, określonego stylu. Może Ameryki nie odkryłam, ale dla mnie był to duży przełom. Uczestnicy projektu przygarneli mnie z otwartymi rękoma a ja poczułam się jak prawdziwa artystka 🙂
Dlatego apeluje do wszystkich: nie wstydźcie się! Tworzyć naprawdę każdy może!

Leave a Reply

