Krasnoyarsk- city of contrasts.

dsc_0591252025282252925202528kopiowanie2529

I am lucky. I live in a beautiful and big Russian city in the middle of Siberia. Despite of, I feel almost like home and I like to be here, there is some details and moment which reminds me that China is definitely closer than any European city :). I mean contrasts which are here something completely normal, but in Europe are rare.
P.S I used 2 Monika’s Mraczek photos, because they show the climate which I was thinking of 😉
kontrasty
kontrasty1

KONTRAKSTKrasnojarsk- miasto kontrastów.
Zdecydowanie mam szczęście. Mieszkam w pięknym i ogromnym rosyjskim mieście po środku Syberii. I pomimo, że czuję się tu prawie jak w domu i lubię tu być, to bywają takie momenty i szczegóły które uświadamiają mi że zdecydowanie bliżej mamy do Chin, niż do jakiegokolwiek miasta europejskiego. Mam na myśli kontrasty jakie tutaj bywają na porządku dziennym a w Europie bywają rzadkością.
P.s. Pozwoliłam sobie użyczyć 2 zdjęcia Moniki Mraczek, bo jak żadne inne pokazują klimat o który mi chodzi 😉

dsc_0595252025282252925202528kopiowanie2529

Leave a Reply

